360 fotografering av en Lifebike elcykel

Published by jannis on

0%

    Säljer du genom nätet? Nu kan du visa dina produkter runt om för en förhöjd UX.

    En presumptiv kund gillar när hen kan få mycket visuell information innan de handlar! Detta är ett känd faktum sedan länge! Vi människor föredrar att få informationen serverat istället oför att söka och läsa långa texter.

    Det största fördelen med att få informationen serverad är att kunden spar tid och handlar med säkerhet utan något större risk att köpa en felaktig vara och returnera den.

    Du kan boosta din e-handel genom att bjuda på mycket visuell information eftersom :

    När du bjuder på så mycket visuell information får kunden en bättre upplevelse och bättre uppfattning samtidigt som du sparar tid på eventuella frågor och kostnader på returer.

    Kunder som har fått en bra upplevelse återkommer!

    Hur resonerar du ?

    Skulle du vilja ha nöjda kunder som återkommer?

    Är det värt att bjuda på information för att spara pengarna som returerna kostar?

    Hur mycket är det värt när kunden berättar om sina upplevelse till sina vänner?

    Lifebike elcykel säljs på “kopenscooter.nu”. Du kan se det “live” i butiken men du har i praktiken sett genom den här 360 fotograferingen allt som är värt att se om cykeln!
    Efter alla de här bilderna hur skulle det kännas att gå tillbaka och titta på en enda bild som kund?