Boken "Marknad vs Sälj" uppgörelsen

Published by jonbuscall on

En bok om marknadsföring, eller rättare sagt om hur marknadsföring, varumärke och försäljning kan jobba ihop för att företaget ska bli lönsammare? Jag förväntade mig  en ganska så innehållsrik men ack så enformig bok ( nu kommer alla mina fördomar fram) med staplar och diagram men så fort jag började läsa  aj aj aj vad jag bedrog mig…det här är någonting annat! Det är lätt att känna igen sig och svårt att låta bli att suga i sig sida efter sida…

Man kastar sig rakt in i action, man kommer in på skinnet på Andrea, Robin och Kaj, man känner varför de reagerar som de gör och förstår deras synpunkter.  Det här är en mycket spännande bok, och jag har haft väldigt mycket nytta (och nöje) av den. Jag rekommenderar den till alla som är intresserade av marknadsföring på ett eller annat sätt. Budskapen som kommer fram är lika nyttiga för en mans företag så som multinationella företag som våra fiktiva “Powersoft”

0D3A8522-X3

Mycket bra jobbat Christina Varenius, Joakim Harping och Ulrika Sandborg. Jag ser fram emot en uppföljare!!!!

Boken kostar 215 kronor och kan köpas på :http://www.marknadvssalj.se/

Ska passa på att tacka Christina Varenius för inbjudan i självaste “release party”. Christina är varumärkes expert och har jobbat med bl.a Absolut Vodka.  Christina hittar du på http://www.ingrezzo.se/

Categories: featured

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *