En kampanj i sociala medier om hundfotografering

Published by jannis on

Hur man skapar en kampanj i sociala medier om hundfotografering

Inför fotograferingen lör 14/4 i Upplands Väsby, undrar ni säkert hur man skapar en kampanj i sociala medier om hundfotografering. Under fotograferingen gäller det att fånga hundens personlighet. För att ni ska få ta del av min kampanj om hundfotografering, marknadsför jag era älsklingar både före, under och efter fotograferingen. Det gäller såväl morgon som kväll. Jag marknadsför de både morgon och kväll i Facebook. Följ social medier, så som exempelvis facebook, där så mycket som sex olika personligheter av era älsklingar gestaltas. De olika personligheterna är:

.STAR WARS- vovven Mr Chewbacca.

Utåtriktad och kontaktsökande circusartist

Hunden som kan posera på kommando

Fartdåren

En 8 veckors valp” : “jag är NYFIKEN på allt och alla”.

Vakten

Lämna mig inte ensam med fotografen

Den snygga med sjalen

Humphrey Boghart Here’s looking at you kid

Jimi Hendrix

Här nedan följer en länk för att läsa mer om hundfotografering.

https://www.fotografjannis.se/hundfotografering-hundens-horna-i-rasunda/

Att veta hur man skapar en kampanj om hundar kräver mycket för-och efterarbete. Du har säkert redan nu en föraning om vilken personlighet som din hund har. Vårda och styla din hund till det bästa, så visar jag hur man skapar en en kampanj i sociala medier om hundfotografering. Vi lockar fram det bästa hos din älskling och